Tuesday 2 October 2012

Aku Rindu Ayah!


Memang rasa nak nangis. Ye sekarang sedang menangis. Makin aku besar makin banyak masalah aku terima. Ya Allah indahnya ketika kau jadikan aku masa kecil - kecil dahulu. Sekarang semua nya dah berubah. Aku jadi semakin beremosi dan tertekan :(.

Aku rindu ayah. . Aku rindu sangat - sangat. Dalam berapa hari nie aku ada call ayah tapi tak berangkat angkat. Tapi petang semalam tiba - tiba aku dapat mesej dari ayah.



''Angah, ayah dah berada di Dubai sekarang., dah seminggu lebih. Jaga diri baik- baik''

Ayah, angah sangat sayang kan ayah, angah sayang sangat- sangat , angah tak nak pisah dengan ayah. :( Ayah tempat angah mengadu, ayah yang selalu kuat kan semangat angah. Sekarang ayah selalu jauh, angah jarang dapat balik rumah :'( Angah rindukan ayah. Untuk tahun nie, angah dapat jumpa ayah sekejap sahaja, berapa hari je untuk tahun nie. Raya tanpa ayah , makan tanpa ayah, gelak tawa tanpa ayah :(

Aku rindukan ayah. Aku nak ayah selalu ada disamping aku . Aku nak ayah selalu bagi kata- kata semangat untuk ku :(

No comments:

Post a Comment